• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & Retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Doordeweeks voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Normaliter ontvang je de bestelling de volgende dag al. 

Meestal kan je bestelling via brievenpost verzonden worden. Zo is je pakket snel in huis.
Ook hoef je niks zelf aan te nemen. En je ontvangt altijd gratis verzending!

Let op: op brievenpost zit geen track&trace. 
Je bestelling gaat mee met PostNL en wordt door je eigen buurt-bezorger afgeleverd.


Een overzicht van de bezorgdagen

Maandag voor 17.00 uur besteld, dinsdag in huis.  

Maandag na 17.00 uur besteld, woensdag in huis. 

Dinsdag voor 17.00 uur besteld, woensdag in huis. 

Dinsdag na 17.00 uur besteld, donderdag in huis. 

Woensdag voor 17.00 uur besteld, donderdag in huis. 

Woensdag na 17.00 uur besteld, vrijdag in huis. 

Donderdag voor 17.00 uur besteld, vrijdag in huis. 

Donderdag na 17.00 uur besteld, zaterdag in huis. 

Vrijdag voor 17.00 uur besteld, zaterdag in huis.   

Vrijdag na 17.00 uur besteld, dinsdag in huis. 

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. 

Zondag besteld, dinsdag in huis. 

 

Wat als er een fout staat in het adres?

We begrijpen dat je de uitgezochte producten zo snel mogelijk wilt ontvangen. Daarom verwerken we je bestelling zo snel mogelijk. Bij een adreswijziging kun je het beste z.s.m ons een bericht sturen door bijvoorbeeld een reactie te geven op de bestelbevestiging. Zo mogelijk zullen we het adres corrigeren. En anders krijgen we het pakket normaliter terug van de bezorger en sturen we een nieuw pakket toe naar het juiste adres.

 

Wat als het bestelde product niet naar wens is?

We begrijpen dat wellicht het ontvangen producten toch niet helemaal naar verwachting is. Je kunt bij ons dan ook binnen 14 dagen producten naar ons terugsturen (in de originele verpakking, onbeschadigd). Voor het retourneren van producten kun je het beste inloggen op onze website. Via 'mijn bestellingen' kun je klikken op 'artikelen retourneren'. Op deze manier ontvangen we netjes je retour aanvraag met alle bijhorende bestelgegevens. 

Graag nemen wij dan contact met je op om samen te kijken naar een ander product wat beter bij je past! Mocht je geen vervangende producten willen, dan storten we het retour bedrag netjes terug. Bij Talkshop is de verzending van al je producten gratis, je betaalt geen verzendkosten bij ons. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor je eigen rekening.

 

Wat als ik de verkeerde hoes hebt besteld of een ander product heb ontvangen?

Iedereen maakt weleens een foutje toch? Misschien sturen wij een keer per ongeluk het verkeerde product uit of had jij net de verkeerde hoes aangeklikt. Maak je geen zorgen, wij bij Talkshop staan voor gemak en een goede klantenservice. Stuur ons in dit geval een bericht en dan lossen we de situatie zo snel mogelijk voor je op. Als wij een fout hebben gemaakt sturen we uiteraard kosteloos een nieuw product toe en leveren we een retourlabel voor het verkeerd ontvangen product.