Contactpagina

Welkom op onze servicepagina!
Ons team staat vijf dagen in de week paraat om al je vragen te beantwoorden.

 

Chatten met team Talkshop
Om je direct van dienst te zijn werken wij met een chatfunctie.
Als iemand uit het team beschikbaar is voor de chat dan zul je de chat optie direct zien verschijnen.

 

Een bericht achterlaten

Is de chat momenteel bezet, dan kun je ervoor kiezen een bericht te sturen via het contactformulier hier rechts.
Bij gedane bestellingen is het handig je ordernummer te vermelden.
We proberen alle berichten dezelfde dag nog te beantwoorden!

 

Bellen met team Talkshop

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je via het contactformulier je vraag te stellen.
Dit geeft ons even de ruimte de situatie uit te zoeken.  
Heb je het liefst dat we je terug bellen met een antwoord, laat dan je nummer achter en dan spreken we je snel! 

 

Algemene vragen over bezorging, mogelijk retourneren en meer

Hieronder kun je onze veelgestelde vragen vinden.
Wellicht kun je het antwoord op deze manier meteen vinden.

 

Groeten,

Team Talkshop

1 Verzenden & Retourneren
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Doordeweeks voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis.
Lees hier alles over de Verzenden & Retourneren pagina
.

1.2 Wat zijn de bezorgkosten?

Al je producten worden gratis geleverd. 

1.3 Ontvang ik een track&trace?

Je producten arriveren met normale brievenpost, hier zit geen track&trace bij. 
Je hoeft niet thuis te zijn voor ontvangst. 

2 Garantie
2.1 Zit er garantie op mijn hoesje?

Bij Talkshop ontvang je een standaard garantie van acht weken (twee maanden) op alle artikelen.
In het geval van een defect kun je ons een bericht sturen met je bestelnummer, naam en telefoonnummer.
We nemen dan graag even contact met je op.
Ook is het handig als je enkele foto’s van de schade als bijlage meestuurt.

De garantie is van toepassing als het product niet goed is, niet goed werkt of als er een gebrek is ontstaan buiten jouw schuld om.
De garantie geldt niet wanneer er normale slijtage is aan een artikel, er niet goed om is gegaan met het product of wanneer je zelf wijzigingen of reparaties hebt toegebracht aan het artikel.
Bij beschadiging door opzet of onachtzaamheid (valschade en waterschade) geldt de garantie dus niet.  

3 Wat is Talkshop?
3.1 Ik ben een nieuwe klant. Wat kan ik verwachten?

Ons doel met onze producten is om betaalbare hoesjes te verkopen die van goede kwaliteit zijn.
We kunnen ons voorstellen dat je ook best een keertje een nieuw hoesje wilt.
Met onze prijzen kan je nog eens van hoes wisselen zonder een fortuin kwijt te zijn.

Alle voordelen van Talkshop op een rijtje:

  • Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
  • Perfecte pasvorm
  • Gratis verzending  
  • Snelle bezorging
  • Een service team die tot je beschikking staat
  • De nieuwste soorten hoesjes voor de nieuwste toestellen
  • Diverse keuze in accessoires zoals hoesjes, screenprotectors en extra opladers
3.2 Kan ik ook langskomen in de winkel?

Op dit moment hebben we geen fysieke winkel.

Neem contact op
* Verplichte velden